czwartek, 13 października 2011

Cześć Wam ! ^^

Cześć . 
Więc, zaczęłam sb pisać bloga, bo chciała bym Wam troszeczkę poopowiadać o moim życiu.
Nie narzekam na nie za bardzo.
Zawsze znajdą się ludzie dzięki którym staje się ono jeszcze lepsze i dziękuję im za to!
Moje życie prywatne. Hmm...
Osoby ze szkoły znają mnie jako `wyluzowaną` laskę . Mam powodzenie u chłopaków, tak.
Ale to nie jest takie fajne. Miała bym chłopaka, ale to że on patrzał na to co mam z zewnątrz to ładnie mu podziękowałam. 
Niedawno, popisuję sb z `kumplem z podwórka`. Lubię go, wiecie. Oczywiście ma chłopak wady o których nie wspomnę ;]
Sobota, ahh ta sobota. Rozmowa w cztery oczy. Cisza. Napięcie w powietrzu. Czekam na to...
`Dziękuję Ci za to że jesteś ze mną, w te gorsze i lepsze dni, na zawsze` . 
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz